7 předností nového motoru BOSCH Performance CX-2020
A je to tady! Ani pro letošní cyklistickou sezónu nezapomněl přední světový výrobce elektropohonů, německá značka Bosch, osvěžit cyklistický svět o nový středový motor. A jak jinak - lepší, výkonnější a našlapanější.
Čtvrtá generace naplní očekávání do puntíku
Inovace, vylepšení, maximální spokojenost zákazníků spolu s vysokou kvalitou, životností a spolehlivostí - to je německá značka Bosch, která ze svých kvalit nehodlá uhnout ani o píď. A že se jí to stále daří, o tom není pochyb - právem je stále lídrem a její novinky jsou vždy příjemným překvapením, které nezklame. Elektropohony Bosch jsou vylepšovány neustále, ani pro rok 2020 tak nezapomněla značka Bosch na nižší modelové řady elektropohonů Bosch Active Line Plus či Bosch Performance Line. Největší změny a vylepšení se však na všech frontách dočkal motor Bosch Performance CX-2020. A skutečně nejde jen o kosmetické úpravy, ale o skutečné inovace.
1. Výkon především
U nového modelu motoru Bosch Performance CX 2020 zůstává stejný točivý moment a to 75 Nm, co se však zvýšilo, to je podpora motoru, a to o čtyřicet procent v turbo režimu. Vylepšení doznaly všechny jízdní režimy. U motoru Bosch Performance CX 2020 je také brán zřetel na nižší spotřebu energie, která se promítne ve větší dojezdové vzdálenosti, kterou jistě ocení každý cyklista milující volání dálek.
2. Na hmotnosti záleží
Zhubnout dvacet pět procent své hmotnosti? Pro nový motor Bosch Performance CX2020 žádný problém! Skutečně - nový motor je lehčí o celých dvacet pět procent. Jeho celková hmotnost čítá 2,7 kg. Díky tomu si můžete k vybraným modelům elektrokola dopřát těžší a vysokokapacitní baterii 625WH, a vyšší dojezdová vzdálenost je na světě!
3. Kompaktnost
Nový motor má ve vínku i nižší objem, a to až o padesát procent. Díky tomu je možno nejen lépe integrovat motor do rámu elektrokola, ale také zapracovat na jeho designu. Ruku v ruce s tím jde i nižší hmotnost, která se promítne na celkových jízdních vlastnostech elektrokola i manipulaci s ním a s jeho ovládáním.
4. Větší převodník
Motor tak lépe pracuje s přímým převodem a mizí neoblíbený odpor při šlapání bez použití asistence motoru. Díky tomu při vypnuté asistenci motoru skutečně šlapete pocitově tak, jako na klasickém jízdním kole.
5. Dávkování výkonu potěší
Je totiž mnohem přesnější, a to zejména v režimu Turbo. Jízda je díky němu nyní mnohem plynulejší a neztrácí přitom nic ze svého výkonu. Těšit se můžete na režimy Eco, Tour, Turbo a eMTB.
6. Vyladěný režim eMTB
Nový motor přináší i citlivější a vyladěnější režim eMTB, díky kterému je jízda v jakémkoli terénu příjemná a plynulá, ať už se pustíte do kadenčního šlapání či pořádného sprintu. Režim eMTB umí intuitivně přepínat mezi režimy Turbo a Tour a upraví dopomoc při šlapání adekvátně stylu jízdy a intenzitě vašeho šlapání.
7. Faktor Q
Faktor Q, nebo-li vzdálenost mezi klikami, doznal také změny a to zúžení na příjemných 175mm. Díky tomu je šlapání na elektrokole mnohem přirozenější a plynulejší.
Plus pro každého cyklistu - lepší dojezd a vymazlený zámek motoru LOCK
Ano, motor BOSCH Performance CX 2020 se může pochválit akčním rádiusem, který ve spojení s baterií o vyšší kapacitě a nižší hmotností vykouzlí mnohem lepší přenos energie, a ta se nemalou měrou podílí právě na tolik žádané vyšší dojezdové vzdálenosti elektrokola. Bonusovou výhodou nového motoru BOSCH je bezesporu i zámek motoru Lock. Díky němu funguje samotný displej jako rafinovaný zámek motoru. Odeberete-li displej, motor se automaticky uzamkne, a k jeho aktivaci dojde jen připojením shodného displeje. Samozřejmě i v tomto případě je důležité myslet i na kvalitní zámek elektrokola jako takový.
Navíc plus pro vás je i fakt, že u většiny nových modelů elektrokol Haibike nebo Cannondale s motorem BOSCH PERFORMANCE CX 2020 získáte nejsilnější baterii Bosch a to s kapacitou 625 Wh. S touto kombinací se pak nemusíte bát i delších výletů.
Pokračujte zpět na výběr elektrokola.

Komentáře