Kolik váží elektrokolo a jednotlivé komponenty - 4. část motory BAFANG
Ve druhé a třetí části jsme si detailněji charakterizovali motory Bosch a Yamaha. Mezi další se řadí motory Bafang, na které se blíže podíváme v tomto článku.
Čínský výrobce motorů a baterií pro elektrokola má ze všech výrobců nejširší záběr. Je světovou jedničkou ve výrobě motorů do předních a zadních kol, ale v poslední době velmi úspěšně konkuruje i výrobou středových motorů.
Středové motory Bafang M400 s točivým momentem 80Nm jsou v dnešní době jedny z nejoblíbenějších a nejrozšířenějších středových motorů na českém trhu - konkurují hlavně cenou, ale jejich kvalita výrazně nezaostává za dvojicí Bosch, Yamaha.
Jako hlavní motor si pravidelně vybírá značka Crussis anebo Apache právě motor Bafang M400. Motory Bafang mají o něco větší spotřebu než Bosch anebo Yamaha a proto je nutné dávat ke kolům větším baterii. Na kolech, kde u Bosche stačí 13Ah, je u Bafangu potřeba baterie 17Ah.
Motory rozděluje na PŘEDNÍ (FRONT), ZADNÍ (REAR) A STŘEDOVÉ MOTORY (MID).
Bafang používá 5 režimů jízdy. Aktuálně nejlepší motor je BAFANG 500 s točivým momentem 95Nm a váhou 3,3kg.
|
BAFANG M215 MM G340.250 250W ¦ 80Nm ¦ 3.8kg městská a trekingová elektrokola |
BAFANG M800 MM G530.200 200W ¦ 55Nm ¦ 2.3kg krosová a horská elektrokola |
BAFANG M500 MM G520.250 250W ¦ 95Nm ¦ 3.3kg horská elektrokola |
|
BAFANG M400 MM G330.250 250W ¦ 80Nm ¦ 3.9kg horská elektrokola |
BAFANG M300 MM G360.250 250W ¦ 80Nm ¦ 3.6kg krosová a horská elektrokola |
BAFANG H400 RM G310.250.DC 250W ¦ 30Nm ¦ 3.0kg městská elektrokola |
|
BAFANG H600 RM G370.250.DC 250W ¦ 42Nm ¦ 2.0kg městská elektrokola |
BAFANG H400B RM G020.250.D 250W ¦ 45Nm ¦ 3.3kg městská a trekingová elektrokola |
BAFANG H600 FM G370.250.DV 250W ¦ 42Nm ¦ 1.7kg městská a skládací elektrokola |
Pokračujte zpět na výběr elektrokola s motorem Bafang.


Komentáře