POZOR - ve středu 1.5. bude naše prodejna otevřena od 9:00 do 13:00!

Zvolte, prosím, variantu

Konverzní kit 8FUN motoru 250W a rámové baterie. Číst více...

Kategorie: Přestavbové sady na elektrokola
Záruka: 24 měsíců
Značka: 8FUN
Zvolte, prosím, variantu
Tuto variantu již nemáme v nabídce

Tento produkt již není v nabídce
Potřebujete poradit? Obraťte se na našeho specialistu na elektrokola.

Odborník Mirek MenšíkMiroslav Menšík

721 980 080

(Po–Pá: 9.00–18.00)

Vlastní prodejna

Vlastní prodejna

1 200 m2 v Praze 9

Tým odborníků

Tým odborníků

připraven vám vždy poradit

Doprava po ČR zdarma

Doprava po ČR zdarma

na 90 % produktů

Nákup na splátky

Nákup na splátky

se 100% vrácením všech úroků 

SPECIALIZOVANÁ PRODEJNA ELEKTROKOL
V případě zájmu o přestavbu Vám rádi poradíme v naší prodejně v Praze 9 (ulice Poděbradská 54) 
nebo na tel. čísle 721 980 080. Zajišťujeme také kompletní montáž sady.
Více informací o přestavbách naleznete ZDE.

8FUN PŘESTAVBA NA ELEKTROKOLO STŘEDOVÝ MOTOR 36V/250W RÁMOVÁ BATERIE

Revoluční novinka v přestavbách kol na elektropohon. Středový motor 250W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro motor. Díky tomu lze podřadit na lehký převod a motor vám do kopce pomůže mnohem větší silou. Kit se montuje na místo původního středu šířky 68mm. Součástí je nový "jednotalíř" s volnoběžkou a nové kliky. Motor má v sobě integrovanou řídící elektroniku s PAS senzorem a napojí se na něj už pouze jednoduše akumulátor a skrze vodotěsné konetory ovladače na řidítkách akcelerátor, brzdové páčky s odpojovači a velký displej s ovládacími tlačítky.

Výhody oproti motoru vpleteném v kole:
- rozložení hmotnosti = lepší jízdní vlastnosti
- snadná montáž
- využití přehazovačky pro motor, tedy možno volit rychlostně pomalý převod do síly a obráceně
- díky využití přehazovačky efektivnější chod a delší dojezd
- odpadá problém s obtížnější výměnou pláště u kola
- tišší chod
- univerzální, lze použít prakticky na každém kole se standardním středem

Technické parametry motoru:
Motor: BLDC 250W/36V
Kroutící moment max.: 80nm podle převodu kola)
Max. otáčky: 83rpm
Max. hluk: 55dB
Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 15A a cut off napětím 30,5V
PAS snímání pedálový senzor: integrovaný
Přední talíř: 46 zubů
Hmotnost: 4,2Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů)

Vlastnosti černobílého displeje C961:
Náhradní displej Bafang C961 pro středový motor BBS 250W/36V, 750W/48V a 1000W/48V včetně ovládacích tlačítek na samostatném ovladači. Kompatibilní také s jednotkami Sinwave-ENA.

Funkce:
- volit stupně asistence 0 - 9
- manuální podsvícení displeje
- zobrazit celkovou/aktuální ujetou vzdálenost
- nastavit velikost ráfku kola
- nastavit rychlostní limit (do 50km/h)
- nastavení jednotek km/h nebo mph
- zobrazit aktuální rychlost
- zobrazit stav baterie
- zobrazit aktuální čas
- nastavení asistence 6km/h (rychlost chůze)

Vlastnosti barevného displeje 500C:
Nový a velice kompaktní TFT barevný displej. Displej 500C pro středový motor BBS 250W/36V, 750W/48V a 1000W/48V pro montáž na levé řidítko kola. Také kompatibilní s jednotkami Sinwave-ENA. Přehledné barevné grafické rozhraní, jednoduchá obsluha a kompaktní roměry. Nezabere na řidítkách zbytečně moc místa. 

Funkce:
- 2,2'' IPS barevný LCD displej s vysokým kontrastem
- kompaktní rozměry 79x40x18mm
- pro napětí aku 24V/36V a 48v
- spotřeba displeje 40mA
- jednoduchá obsluha přes 4 tlačítka
- zobrazuje km nebo míle
- indikace aktuálního příkonu do motoru digitální (W) i analogový (dílky)
- precizní indikace stavu akumulátoru v procentech nebo real-time napětí akumulátoru
- nastavitelných až 9 stupňů asistence: 3 / 5 / 9
- rychloměr – aktuální rychlost, maximální rychlost a průměrná rychlost
- ujetá vzdálenost celková (ODO) a úseková (TRIP)
- čas jízdy
- asistent pro vedení kola
- indikace brzdění a rozsvícených světel
- indikátor chybových kódů
- nastavení různých parametrů (velikost kola, rychlostní limit, atd.)


Standardně se kit dodává bez senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort.

Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit!


Potřebujete poradit? Obraťte se na našeho specialistu na elektrokola.

Odborník Mirek MenšíkMiroslav Menšík

721 980 080

(Po–Pá: 9.00–18.00)

Vlastní prodejna

Vlastní prodejna

1 200 m2 v Praze 9

Tým odborníků

Tým odborníků

připraven vám vždy poradit

Doprava po ČR zdarma

Doprava po ČR zdarma

na 90 % produktů

Nákup na splátky

Nákup na splátky

se 100% vrácením všech úroků