Nevíte si rady?
Zavolejte nám.
606 356 488
(Po–Pá: 9.00–18.00)
Přestože na GIVE.cz nabízíme pouze kvalitní výrobky prověřených dodavatelů a značek, může se stát, že výrobek po čase přestane sloužit tak, jak má, nebo se může ve výjimečných případech stát, že dojde k jeho poškození při přepravě.
V obou případech si můžete být jisti, že se vám pokusíme při řešení samotné reklamace maximálně vyjít vstříc a celou nepříjemnou záležitost, kterou reklamace je, maximálně urychlit.
Nejrychlejším způsobem vyřízení reklamace je reklamovat zboží přímo v autorizovaném servisu výrobce zboží. Nejbližší autorizovaný servis výrobce vám rádi sdělíme na telefonním čísle 606 356 488 nebo na emailové adrese reklamace@give.cz. Velice často je seznam autorizovaných servisů výrobce zboží také přiložen u zakoupeného zboží nebo je uveden na internetových stránkách daného výrobce.
Zboží lze také reklamovat zasláním na adresu:
GIVE Group s.r.o. (GIVE.cz)
Poděbradská 887/54
Praha 9 – Vysočany
190 00
Společně s reklamovaným zbožím je nutné doložit doklad prokazující koupi zboží (fakturu) a je doporučené přiložit popis závady a kontaktní údaje Kupujícího.
Případné další doplňující informace k reklamacím naleznete v sekci Obchodní podmínky.
V tomto případě zásilku nepřebírejte nebo ji přeberte a do předávacího protokolu dopravce (dokument, kam potvrzujete převzetí zásilky, uveďte, že přebíráte zásilku s výhradou např. s poškozeným obalem. Toto následně zjednoduší případné další řešení reklamace. Zároveň nám, prosím, zavolejte na telefonní číslo 606 356 488, kde se dohodneme na dalším postupu.
V tomto případě nám, prosím, ihned zavolejte na telefonní číslo 606 356 488, kde se dohodneme na dalším postupu nebo nám tuto skutečnost oznamte emailem na reklamace@give.cz.
1 200 m2 v Praze 9
připraven vám vždy poradit
na 90 % produktů
se 100% vrácením všech úroků
Budeme vám posílat pouze užitečné informace.
Žádným spamem vás otravovat nebudeme.
Rychlý nákup
Při dalším nákupu už nemusíte zadávat své údaje.
Informace o novinkách a akcích
O akčním zboží budete vědět jako první.
Sledování stavu objednávky
Budete přesně vědět, jak je na tom vyřízení vaší objednávky.
Historie objednávek
Všechny objednávky a faktury přehledně na jednom místě.