CHCI poradit / objednat
CHCI poradit / objednat

Co mám dělat, když .. ?


Přestože na GIVE.cz nabízíme pouze kvalitní výrobky prověřených dodavatelů a značek, může se stát, že výrobek po čase přestane sloužit tak, jak má. Jak postupovat v tomto případě naleznete níže – viz bod 1. Přestože před samotným odesláním k vám zboží pečlivě kontrolujeme, může se ve výjimečných případech stát, že dojde k jeho poškození při přepravě. Jak řešit tuto situaci naleznete níže – viz bod 2 a 3.

V obou případech si můžete být jisti, že se vám pokusíme při řešení samotné reklamace maximálně vyjít vstříc a celou nepříjemnou záležitost, kterou reklamace je, maximálně urychlit.

1.
Jak mám postupovat, když zjistím, že zakoupený výrobek vykazuje vadu nebo přestane být plně funkční?


Odpověď:  Nejrychlejším způsobem vyřízení reklamace je reklamovat zboží přímo v autorizovaném servisu výrobce zboží. Nejbližší autorizovaný servis výrobce vám rádi sdělíme na telefonním čísle 606 356 488 nebo na emailové adrese reklamace@give.cz. Velice často je seznam autorizovaných servisů výrobce zboží také přiložen u zakoupeného zboží nebo je uveden na internetových stránkách daného výrobce.

Zboží lze také reklamovat zasláním na adresu:
GIVE Group s.r.o. (GIVE.cz)
Poděbradská 54
Praha 9 – Vysočany
190 00

Společně s reklamovaným zbožím je nutné doložit doklad prokazující koupi zboží (fakturu) a je doporučené přiložit popis závady a kontaktní údaje Kupujícího.

Případné další doplňující informace k reklamacím naleznete v sekci Obchodní podmínky.


2.
Jak mám postupovat, když zjistím, že mi dopravce doručuje poškozený výrobek resp. výrobek s poškozeným obalem nebo je zásilka nekompletní?

Odpověď:  V tomto případě zásilku nepřebírejte nebo ji přeberte a do předávacího protokolu dopravce (dokument, kam potvrzujete převzetí zásilky, uveďte, že přebíráte zásilku s výhradou např. s poškozeným obalem. Toto následně zjednoduší případné další řešení reklamace. Zároveň nám, prosím, zavolejte na telefonní číslo 606 356 488, kde se dohodneme na dalším postupu.


3. 
Jak mám postupovat, když po dodání zásilky (po jejím převzetí a rozbalení) zjistím, že je zboží poškozené?

Odpověď:  V tomto případě nám, prosím, ihned zavolejte na telefonní číslo 606 356 488, kde se dohodneme na dalším postupu nebo nám tuto skutečnost oznamte emailem na reklamace@give.cz.

Telefon: [+420] 606 356 488
Email: info@give.cz