Logo Crussis

Kdyby každá česká firma rostla tak, jako výrobce elektrokol Crussis, záviděli by našemu národu i v Dubaji. Značka Crussis působí na trhu od roku 2013 a už na konci stejné dekády se stala tato společnost největším českým výrobcem elektrokol. Jak se jí to podařilo? Až kouzelně snadným receptem. Kombinace líbivých designů, spolehlivosti, a především atraktivní cenovky zkrátka vábí. Bez nadsázky lze říct, že Crussis je (minimálně v České republice) na poli elektrokol absolutním králem v kategorii poměru cena/výkon.

Není to však tak, že veškerý úspěch tkví pouze ve schopnosti srazit cenu. Crussis se neustále snaží implementovat na trh novinky a průkopnická řešení. A když už ne jako úplně první na trhu, tak jako první, který danou vychytávku přenese i do modelů střední třídy. Byl to Crussis, který jako první výrobce integroval baterii do rámu i u cenově dostupných modelů, byl to Crussis, který stanovil za běžné dojezdy až 200 km. A byl to ostatně opět Crussis, který jako první na český trh uvedl městské elektrokolo se zadním odpružením.

Skutečnou trefou do černého se ukázala být spolupráce s legendou českého hokeje Jaromírem Jágrem, která v roce 2018 spustila v Česku elektrocyklistické šílenství. O elektrokolech Crussis se dozvěděli i ti, kteří o existencích těchto strojů měli jen pramalé tušení a tato kampaň úspěšně zpropagovala nejen značku Crussis, ale celý segment elektrokol.

Portfolio značky Crussis je nejširší na českém trhu, z výrobních pásů v hovorčovické továrně sjíždí téměř všechny typy elektrokol. Počínaje karbonovými celoodpruženými speciály, které mohou směle konkurovat nejelitnější světové konkurenci, přes elitně vybavené hardtailové varianty horských i krosových kol, modely střední třídy které nadchnou každého zájemce o nejlepší poměr ceny a výkonu a konče u nejlevnějších – budgetových kol, určených pro ty nejméně náročné cyklisty. V rámci značky Crussis si zkrátka může vybrat každý.